Enter your search terms:
Top

AKADEMIA PIŁKI RĘCZNEJ

AKADEMIA PIŁKI RĘCZNEJ

KLIENT

Projekt Artur Siódmiak  CAMP to popularyzacja piłki ręcznej w formie jednodniowych spotkań, a jednocześnie najciekawszy model zajęć, który zakłada trening poprzez zabawę w piłkę ręczną. Na każdy CAMP zapraszani będą, obok Artura Siódmiaka, inni wybitni sportowcy, reprezentanci Polski,  aktorzy i celebryci.

WYZWANIE

Zaprezentowanie nowej inicjatywy sportowej w Trójmieście, ale także w innych miastach Polski, oraz promocja piłki ręcznej – stworzenie identyfikacji wizualnej projektu, zbudowanie strony internetowej oraz oficjalnego fan page na Facebooku. 

REALIZACJA

Zaprojektowaliśmy identyfikację wizualną, która uwypukliła społeczny aspekt Akademii Piłki Ręcznej. Wprowadziliśmy elementy jednoznacznie kojarzące się z nauką, ale także ze sportem – tarczę, piłkę oraz kolor czerwony, barwę mocną i silną.  Dużą uwagę poświęciliśmy stronie internetowej, skierowanej zarówno do rodziców, jak i sponsorów. Miała być intuicyjna i konkretna.

CAMP:

– identyfikacja wizualna, w tym logo, papier firmowy, btl, roll up

– gadżety promocyjne

– budowa oraz administracja strony www

– branding kanału oraz prowadzenie oficjalnego profilu na Facebooku

– obsługa oficjalnego profilu na platformie YouTube

– spot w Radio Gdańsk

A także:

– CAMP Warszawa: btl, projekt koszulek, organizacja eventu, internetowy oraz sms-owy proces rekrutacji

– CAMP Gdańsk: btl, projekt koszulek, organizacja eventu, internetowy oraz sms-owy proces rekrutacji

EFEKT

Współpraca z Polsat Sport, a także:

– ponad 1000 uczestników CAMP Warszawa

– ponad 700 uczestników CAMP Gdańsk

– szeroki rozgłos medialny

Category

BTL, design, event, social media, strategia komunikacji