Enter your search terms:
Top

BATYCKI

BATYCKI

KLIENT

BATYCKI to polska marka, której gdańskie torebki są znane kobietom w całej Polsce. Wraz z właścicielką i projektantką Bożeną Batycką udowadniają, że kropla bursztynu to oznaka jakości, klasy i stylu. BATYCKI to także miejsce spotkania sztuki i biznesu. Otwarte przestrzenie loftu Batycki sprzyjają imprezom i koncertom.

 

WYZWANIE

Co zrobić, by kultowa, polska firma nie kojarzyła się tylko z torebkami dla mam i babć? Celem, który sobie postawiliśmy, było przygotowanie strategii działań w Internecie, a także komunikacji z młodszymi klientami. Chcieliśmy połączyć dotychczasowy, subtelny sposób promocji, z nowymi środkami, takimi, jak np. Facebook.

 

REALIZACJA

Zaproponowaliśmy firmie BATYCKI skupienie promocji marki na portalu społecznościowym Facebook. Wprowadziliśmy zmiany na fan page’u marki, by zagwarantować lepszą komunikację z fanami.  Jedną z niespodzianek dla fanów była aplikacja, dzięki której torebka BATYCKI marzeń była na wyciągnięcie ręki… Konkurs ,,Zaprojektuj torebkę marzeń Batycki’’ okazał się strzałem w dziesiątkę, a rozdanie nagród odbyło się podczas cyklicznej imprezy Fabryka Batycki Art & Business Meeting. Co więcej, jesteśmy zachwyceni siedzibą marki, dlatego postaraliśmy się, by przepiękny loft Batycki zdobył tyle samo fanów, ile same torebki!

 

EFEKT

Marka Batycki stała się bardziej rozpoznawalna wśród nowej, młodszej grupy odbiorców. Wzrosła jej świadomość w Internecie, również dzięki współpracy z blogerkami modowymi. Pokazaliśmy, że klasyka nie ma wieku, ani grupy docelowej.

Category

social media