Enter your search terms:
Top

CZTERY OCEANY / BPI

CZTERY OCEANY / BPI

KLIENT

BPI S.A. oddział w Polsce

 

WYZWANIE

Dla inwestycji Cztery Oceany, znajdującej się na gdańskim Przymorzu, opracowaliśmy strategię komunikacji III etapu inwestycji – Oceanu Spokojnego. Naszym zadaniem było zbudowanie spójnej historii opowiadającej o trzecim etapie, podkreślającej jego atuty, a co za tym idzie, trafiającej do potencjalnych klientów, zachęcającej do kupna mieszkania. Historia rozpoczęła się komunikatem o starcie sprzedaży.

 

REALIZACJA

Głównej linii komunikacji towarzyszyło słowo „spokojnie”, które jednocześnie dobrze kojarzy się z Oceanem Spokojnym, czyli nazwą 3-ego etapu inwestycji. W kreacjach wykorzystaliśmy motyw dłoni oraz hasła, które w jasny sposób komunikują atuty inwestycji poprzez wykorzystanie popularnych związków frazeologicznych: „na wyciągnięcie ręki”, „w zasięgu ręki”

Komunikacja była prowadzona przez ponad pół roku w wielu kanałach komunikacji jednocześnie – w mediach lokalnych, w Internecie oraz poprzez outdoor. Kreacje zmieniane raz w miesiącu pozostawały jednak  cały czas w tym samym stylu. Grafika, pod względem kolorystyki, dostosowana została do identyfikacji wizualnej Klienta. Podczas całej kampanii promocyjnej trzeciego etapu inwestycji byliśmy odpowiedzialni także za zakup mediów i ich wdrożenie.

 

EFEKT

W efekcie ponad 75% mieszkań zostało sprzedanych.

Category

design, strategia komunikacji