Enter your search terms:
Top

DCT GDAŃSK

DCT GDAŃSK

KLIENT

DCT Gdańsk, czyli najnowszy i najnowocześniejszy polski terminal kontenerowy, lider w obsłudze polskiego importu i eksportu oraz hub przeładunkowy dla St. Petersburga i innych portów regionu Morza Bałtyckiego.

 

WYZWANIE

Wyzwaniem, z którym się zmierzyliśmy, było prowadzenie komunikacji w imieniu DCT Gdańsk na portalach społecznościowych, głównie Facebooku i Twitterze. Zaproponowaliśmy, by profil na Facebooku stał się platformą Employer Brandingu – chcieliśmy złagodzić wizerunek DCT jako pracodawcy.
Twitter ma potencjał, by stać się dla DCT Gdańsk platformą informacyjną, dzięki której szybko i sprawnie aktualizacje dotyczące transportu, rozładunków itp. trafiałyby do zainteresowanych osób.

 

REALIZACJA

Oficjalny profil DCT Gdańsk na Facebooku został odświeżony. Staraliśmy się, by profil terminala był miejscem dialogu między pracodawcą a pracownikami. Stworzyliśmy również aplikację, dzięki której Fani DCT Gdańsk będą na bieżąco informowani o nowych ofertach pracy.
Dbamliśmy również o to, by informacje prasowe dotyczące Klienta były opublikowane w Internecie, na takich portalach jak YouTube, Vimeo, Slideshare itp.

 

EFEKT

DCT Gdańsk to już nie wielka, anonimowa korporacja. Dzięki Fanom, a jednocześnie pracownikom DCT, udało nam się złagodzić jej wizerunek i nawiązać kontakt z osobami, które na co dzień tworzą Firmę. Z drugiej strony DCT Gdańsk to wciąż lider, także jeśli chodzi o obecność w social mediach.

Category

PR, social media