Enter your search terms:
Top

DIVERSE

DIVERSE

KLIENT

Diverse

 

WYZWANIE

Kampania Front Or Back była skupiona wyłącznie na jeansach. Nasz lookbook miał podkreślać nie tylko wybór, ale także pomóc w samym doborze odpowiedniego modelu.

 

REALIZACJA

Zdecydowaliśmy się na bardzo przejrzysty i czysty projekt. Intuicyjny, by klienci skupili się na jeansach, a nie na sposobie, jak je odnaleźć. Koncept zakładał przede wszystkim podkreślenie krojów spodni, stąd dość minimalistyczna grafika, osadzona w szarości i bieli. Drobne detale, jak kolory, zaznaczone postaci, zacienienia to największe zalety naszego projektu. Wsparciem dla nowego lookbooka był newsletter oraz banery wykorzystane na stronie internetowej oraz fan page’u diverse na Facebooku.

 

EFEKT

Kampania Front Or Back jest dość kontrowersyjna, a my pokazaliśmy nagą prawdę, a dokładniej, że jeansy Diverse są dla każdego. A wybór jest prosty – wystarczy dokładnie przejrzeć lookbook.

Category

design