Enter your search terms:
Top

GRANT’S WHISKY

GRANT’S WHISKY

KLIENT

Grant’s Whisky Polska

WYZWANIE

Dla marki Grant’s przygotowaliśmy dwie kampanie – “Dzieło mistrzów” i “Czas zwalnia”. W obu przypadkach naszym zadaniem było zbudowanie pełnej strategii działań oraz spójnych koncepcji kreatywnych w kanałach off-trade, moderntrade, on-trade, PR, Internet
i innych, w oparciu o „ustawę o wychowaniu w trzeźwości”.

REALIZACJA

Czas zwalnia gdy płynie Grant’s – pod tym hasłem podpisaliśmy się proponując stworzenie w centrach handlowych stref relaksu. Miejsce, gdzie dobra muzyka i masujące fotele sprzedałyby ideę kampanii.
Zbudowaliśmy oficjalny profil FB Grant’s Whisky Polska, jednocześnie rozpoczynając 5-etapowy konkurs – quiz.

Stworzyliśmy hasło i obraz kampanii opartej na Carrefully crafted Whisky. By wesprzeć sprzedaż, przeformatowaliśmy materiały promocyjne na standardowe i niestandardowe, a także wznowiliśmy działania na FB Grant’s Whisky Polska. Kolejnym punktem była budowa programów lojalnościowych dla barmanów, a z drugiej strony – projekt, budowa i obsługa stref interaktywnych dla konsumentów whisky w kanale nowoczesnym.

Category

BTL, design, social media