Enter your search terms:
Top

JIM BEAM

JIM BEAM

WYZWANIE

Dla Jim Beam, globalnego producenta Whiskey, przygotowaliśmy dwie realizacje – Wprowadzenie na rynek oraz promocja nowego produktu Jim Beam & Cola, a także kampanię reklamową dla marki Red Stag. Mieliśmy za zadanie poszerzyć grupę konsumentów, zwiększyć świadomości marki, a także pozyskać nowych fanów na fanpage –  Najlepsi Przetrwają Wszystko, jednocześnie podnosząc wskaźnika talking about. Oczywiście w oparciu o Ustawę o wychowaniu w trzeźwości.

 

REALIZACJA

Poszerzyliśmy grupę konsumentów, zwiększyliśmy świadomość marki, a także pozyskaliśmy nowych fanów na Facebooku. Postawiliśmy na mocno rozpoznawalne hasła reklamowe, a także zintensyfikowane działania w social media – stworzyliśmy interaktywną grę na Facebooku, w której do wygrania były markowe rowery, a także współpracę z blogerami oraz reklamę w tradycyjnych mediach.

 

EFEKT

W liczbach: 8000 rozdanych puszek, 8000 nowych znajomych w terenie, dwa razy więcej fanów Jim Beam na FB, multiplikacja wskaźnika talking about. Z wykorzystaniem tylko viral marketingu!

W trakcie działań aktywizacyjnych, czyli poprzez guerilla marketing oraz akcję na Facebooku, wzrosła sprzedaż RTD w kanale on i off trade.

Category

design, interactive, social media