KLIENT
Towarzystwo Przyjaciół Bazyliki Mariackiej w Gdańsku
WYZWANIE
Jako trójmiejska agencja jesteśmy zaangażowani w to, co ważne dla lokalnej społeczności. Konkatedralna Bazylika Mariacka niewątpliwie stanowi kluczowy zabytek dla Gdańska i Gdańszczan. W związku z tym podjęliśmy się działań, mających zwrócić uwagę na zły stan techniczny budowli i jej konieczny remont.
Bo, czy ktoś wyobraża sobie Paryż bez wieży Eiffla, Londyn bez Big Bena, czy Rzym bez Bazyliki Świętego Piotra? Tymi słowami chcieliśmy zwrócić uwagę na to, jak ważnym elementem zabudowy miasta jest jego Korona, czyli Bazylika Mariacka.
REALIZACJA
Kampania społeczna prowadzona w social mediach ma na celu obudzić poczucie społecznej odpowiedzialności za stan Bazyliki, która tworzy wizerunek i podnosi wartość Gdańska, jako turystycznego centrum Pomorza. Główną ideą przyświecającą inicjatywie jest wspólna zbiórka funduszy na niezbędny remont dachu zabytku.
Filmik promujący naszą akcję pokazywał znane panoramy wielkich miast bez kluczowych dla nich elementów – np. Paryż bez Wieży Eiffla, Rzym bez Koloseum.