KLIENT
BPI S.A. oddział w Polsce
WYZWANIE
Dla inwestycji Cztery Oceany, znajdującej się na gdańskim Przymorzu, opracowaliśmy strategię komunikacji III etapu inwestycji – Oceanu Spokojnego. Naszym zadaniem było zbudowanie spójnej historii opowiadającej o trzecim etapie, podkreślającej jego atuty, a co za tym idzie, trafiającej do potencjalnych klientów, zachęcającej do kupna mieszkania. Historia rozpoczęła się komunikatem o starcie sprzedaży.
REALIZACJA
Głównej linii komunikacji towarzyszyło słowo „spokojnie”, które jednocześnie dobrze kojarzy się z Oceanem Spokojnym, czyli nazwą 3-ego etapu inwestycji. W kreacjach wykorzystaliśmy motyw dłoni oraz hasła, które w jasny sposób komunikują atuty inwestycji poprzez wykorzystanie popularnych związków frazeologicznych: „na wyciągnięcie ręki”, „w zasięgu ręki”
Komunikacja była prowadzona przez ponad pół roku w wielu kanałach komunikacji jednocześnie – w mediach lokalnych, w Internecie oraz poprzez outdoor. Kreacje zmieniane raz w miesiącu pozostawały jednak cały czas w tym samym stylu. Grafika, pod względem kolorystyki, dostosowana została do identyfikacji wizualnej Klienta. Podczas całej kampanii promocyjnej trzeciego etapu inwestycji byliśmy odpowiedzialni także za zakup mediów i ich wdrożenie.
EFEKT
W efekcie ponad 75% mieszkań zostało sprzedanych.