KLIENT
Miasto Gdańsk powierzyło nam kompleksową obsługę profilu Oficjalnej Strefy Kibica UEFA EURO 2012™ w Gdańsku w serwisie społecznościowym Facebook.
WYZWANIE
Brandish był odpowiedzialny za zrealizowanie swojej koncepcji promocji oficjalnego Fan Zone Strefy Kibica w Gdańsku. Autorski projekt obejmował stworzenie studia FB w Strefie Kibica, stanowiska moderatorów profilu Fan Zone w Gdańsku, którzy na bieżąco informowaliby o wydarzeniach w Strefie, dzięki smartfonom i tabletom aktywnie relacjonowali i komentowali reakcje kibiców, przebieg konkursów i koncertów. Fan page Oficjalnej Strefy Kibica z założenia stanowić miał platformę interakcji dla kibiców.
REALIZACJA
Prócz realizacji zamierzonych działań, do naszych zadań należały również akcje promocyjne na polskich i zagranicznych forach kibicowskich, buzz marketing wspierający promocję Fan Zone Gdańsk, a także prowadzenie profilu Strefy Kibica Euro 2012 w Gdańsku w serwisie społecznościowym Twitter. Specjalne rozwiązania graficzne wyróżniły profil Fan Zone Gdańsk wśród analogicznych profili.
EFEKT
Fan page Strefy Kibica w Gdańsku spełnił wszystkie zakładane początkowo cele. Przede wszystkim promował i pokazywał Strefę Kibica w Gdańsku jako obiekt przyjazny i otwarty kibicom oraz ludziom niekoniecznie interesującym się futbolem. Wszystkie działania skierowane były dla zwiększenia popularności i atrakcyjności Strefy Kibica oraz Gdańska wśród jak największej liczby fanów. Komunikacja prowadzona w języku angielskim oraz polskim zapewniła skuteczną promocję wśród kibiców z Gdańska, z zagranicy, a także z całego terytorium Polski.
Różnorodne, ciekawe, często aktualizowane posty oraz organizowane konkursy wzbudziły zainteresowanie wielu fanów. Sama liczba 3 685 fanów zebranych w niespełna dwa i pół miesiąca, to bardzo satysfakcjonujący wynik oraz bardzo dobra podstawa do prowadzenia działań promocyjnych wydarzeń sportowych organizowanych w przyszłości w Gdańsku.