KLIENT
Krajowy Fundusz Szkoleniowy to program dofinansowania pracowników w wieku 45+.
WYZWANIE
Przygotowana przez nas kampania skierowana była do otoczenia społecznego, pracodawców oraz do pracowników, często borykających się z problemem braku aktywizacji zawodowej. Hasło „Nie jestem stary, nie jestem niepotrzebny”, które wywołało niemałą dyskusję, stanowiło oś prowadzonych działań. Jego celem było zwrócenie uwagi na to, że pracownicy 45+ są ważnym elementem każdego przedsiębiorstwa, w który należy inwestować.
REALIZACJA
Głównym kanałem komunikacji jest strona www.chcesieszkolic.pl, na której zainteresowani mogą znaleźć informacje o możliwych dofinansowaniach szkoleń. Poza tym, na terenie powiatu gdańskiego, pojawiły się billboardy i ulotki, prezentujące naczelną myśl kampanii. Chcąc wzmocnić przekaz i zwiększyć zasięg kampanii stworzyliśmy fanpage na Facebooku, na którym zachęcaliśmy do zaangażowania w inicjatywę KFS.