KLIENT
Uniwersytet Gdański
WYZWANIE
Przygotowaliśmy kampanię rekrutacyjną na studia pierwszego stopnia „Chwyć szansę, podejmij wyzwanie, wybierz swoją drogę”, oraz kampanię nieUGięci.
Naszym zadaniem było podkreślenie największych atutów uczelni: możliwości studiowania, budowania kontaktów procentujących na przyszłość zawodową i strefę życia prywatnego, a także pole do zdobywania kontaktów w całym Trójmieście, które daje większy zasięg rynku pracy.
REALIZACJA
Dla UG przygotowaliśmy całą koncepcję, a także oprawę graficzną i realizację. Całość skierowana jest dla osób, które planują rozpoczęcie studiów, więc billboardy, citylighty i ekrany LCD znalazły się w najczęściej uczęszczanych miejscach Trójmiasta, a także środkach komunikacji miejskiej. Dodatkowo kampania pojawiła się w tradycyjnych mediach – w gazetach, portalach internetowych oraz w radiu, a także w mediach społecznościowych (Facebook oraz YouTube).
Główną osią komunikacji są dedykowane ikony – poszczególne obszary nauki są komunikowane odrębnymi ikonami i kręgami w zróżnicowanych kolorach.